Sunday, July 26, 2020

Welcome 2020, my challenging years in getting peaceful mind and happpines



                                     " no one can take your smile. be happy for many reason"




                reading much book to increase horizon, insight and more ideas and creativity



    Akhirnya di tahun 2020, saya berhasil menulis cerita anak dan inilah my baby was born.I was inspired by Farrel  Lakeswara an Nayyira as my cousin, hopefully they will be happy get this book


Buku ini diterbitkan oleh Penerbit Dels Media yang langsung dari Pekalongan dan dikirim ke Jakarta ,agak lama nunggunya. Sebagai kontributor penulis saya memesan 10 buku. Senang sekali. Saya tulis Kisah Raja Farrel dan kudanya




Buku ini diterbitkan oleh Penerbit Mandiri di Malang, tempat dimana adik saya menempuh kuliah spesialis dan Nayyira sekolah. Alhamdulillah. Saya tulis tentang Puteri nay yang berani mencari madu ke hutan




                         Play like a child, never worries make mistake, jump and fly higher







                             be brave to take decision for your quality of life, bismillah


                                    Some our program was interesting and fun for young




                                 wow we already run for edition 8, it was great, come and join








1 comments:

  1. ayo daftarkan diri anda di AJOQQ :D
    menangkan jackpot dengan sebanyak-banyaknya :D
    WA;+855969190856

    ReplyDelete